zondag 13 februari 2011

Tag: 7 Schoonheden

I'm sorry for all my international readers, this tag is in Dutch, and I don't have time now to make it in english *Blame it on my study!*

Dankjewel Laura voor deze tag! Neem ook zeker eens een kijkje op haar website: www.nailsbylaura.nl
De bedoeling van deze tag is dat je 7 schoonheden van jezelf opnoemt! Daar gaan we :)!


Nummer 1: Jaa mn nagels natuurlijk! Stiekem ben ik zo trots als een pauw op mijn nagels, ze zijn hard, breken haast nooit en groeien supersnel! Ideaal!


Nummer 2: Mn haar, mijn haar is ontzettend lang (het hangt ongeveer net boven mn kont). Het enige vervelende is dat mn haar altijd en eeuwig in de klit zit, maar dat moet ik dan maar voor lief nemen haha!


Nummer 3: *Ja ik zit hier al vast* ehh.. Mn kont! Haha ja heel raar, maar goed ik vind m gewoon een mooie vorm hebben en dankzij mn kont zakken niet alle kledingstukken omlaag :p


Nummer 4: Net zoals Laura, ook mn borsten, ik vind borsten een visitekaartje, dus altijd mooi meegenomen als je gezegend bent met mooie borsten :)


Nummer 5: Mn voeten :) *dus niet mn tenen :p* wanneer ik hakken of simpele flatjes draag vind ik mn voeten vaak wel mooi uitkomen.


Nummer 6: Mn wimpers! Ik heb best lange wimpers van mijzelf, alhoewel ik iedere dag mascara draag zou ik prima door t leven kunnen gaan zonder mascara.


Nummer 7: Pfoeh eindelijk de laatste: mn ogen! Ik heb een hele aparte oogkleur, waar ik stiekem wel trots op ben. Ze zijn net niet blauw, net niet grijs, net niet groen en er zit zelfs iets bruins in. Jep freaky kleuren, maar stiekem vind ik ze wel leuk dat niemand eruit komt wat nou mn oogkleur is!


Ik ga maar een paar blogs taggen omdat ik nu echt aan mn schoolwerk moet!


Angélique van All Inclusive
Silva van Budget Beauty
Nina van Livelifegorgeous
Helena van Beautyill
Samantha van Beautista -SJ


Succes dames, het is een erg moeilijke tag!

3 opmerkingen:

  1. Aaaawh thanks! Ik zal hem snel invullen ! :)

    Leuk ingevuld trouwens, ik zal het nog wel moeilijk vinden 7 schoonheden van mezelf te ontdekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Nina,

    Ben benieuwd! Ik heb ook dik een uur gedaan om dit in te vullen hoor! Het is echt moeilijk om iets te verzinnen over jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thnx =D Wat een leuke, maar inderdaad moeilijke tag!
    Ik zal proberen om hem zo snel mogenljk in te vullen en te plaatsen =)!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het ontzettend leuk wanneer je een reactie achterlaat! Deze reacties worden altijd gelezen en zo nodig beantwoord. Gelieve niet te spammen bij de comments, het achterlaten van een link naar eigen site/webshop is niet toegestaan en zullen worden verwijderd.
©Nailart Creations