vrijdag 13 augustus 2010

La Femme Beauty - Ultra Green

Vandaag weer eens een post met teennagels. Dit keer heb ik een fluor lak van La Femme Beauty gekozen: Ultra Green. Omdat ik enkel lak een beetje saai vond heb ik bij beide voeten de nagels van mn grote teen een beetje extra versierd met 3 rhinestones.

Today another post with toenails. This time I choosed a fluor polish from La Femme Beauty - Ultra Green. Because I thought only polish was a bit boring, I put on 3 rhinestones on each big toenail.

Ultra Green is echt een ontzettende opvallende lak, echt felgroen, helaas is het felle niet zo goed te zien op deze foto. Maar het valt echt goed op, heb er al een aantal hele leuke complimentjes op gehad!

Ultra Green is a really bright polish, really bright green, unfortunately the bright side isn't good to see on this picure. But it's really striking, I've got some really nice comments on these colour!

Hierboven een foto van beide voeten, hier kun je de kleur een beetje vergelijken met de kleur van het gras, hier is dus wel wat beter te zien dat de kleur echt fel is, en niet hetzelfde als graskleur is.

Above both feet, now you can see the difference between the colour of the nailpolish and the colour of grass, so it's really a bright colour and not the same as grass.

En als laatst een uitvergroting waarop je goed kunt zien hoe ik de rhinestones geplaatst heb. De rhinestones zijn een donkere kleur groen dan de lak zelf en ik heb er dus 3 in de vorm van een driehoekje geplaatst.

Last but not least, an enlarge of the picture so you can see the shape of the rhinestones. The rhinestones are a bit darker green than the polish, so I've put on 3 rhinestones in the shape of a triangle.

Have a nice day!

5 opmerkingen:

  1. Leuk!
    Misschien ook leuk lid te worden van mijn blog :-)
    http://shirleysnail-art.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Floor en Marjolein,

    Thanks! Ik kreeg echt op de meest rare plekken complimenten over mn teennagels haha!

    @ Shirley,

    Ja heb je blog gevonden, leuk ben je ook gaan volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf, ik durf zoiets nooit zo goed aan op mijn tenen.. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Nailsbylaura,

    Gewoon doen! Ik twijfelde eerst ook maar kreeg er achteraf hele leuke reacties op!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het ontzettend leuk wanneer je een reactie achterlaat! Deze reacties worden altijd gelezen en zo nodig beantwoord. Gelieve niet te spammen bij de comments, het achterlaten van een link naar eigen site/webshop is niet toegestaan en zullen worden verwijderd.
©Nailart Creations